Dagboek, voeding, tijd en beweging - de rode draad geeft raad

Het is belangrijk Chinese tijdzones bij te houden rondom de slaap en energie, de tijden vertellen veel over ons orgaansysteem. Een dagboek bijhouden in een tijdframe met bewegingsmomenten en voedingstoffen, kan de rode draad vormen voor raad voor ons auralevensenergie. Het reptielenbrein kunnen we leren resetten, als we alle informatie dagelijks bijhouden in een A5 formaat organizer. Zo wordt ontdekt, welke voeding goed is voor ons bloedcirculatiesysteem is en welke situaties en tijden, onze gedachten bepalen. 

Dagboek, begeleiding, voeding, tijd, management, beweging, onderzoek, timemanagement, spiritueel, hobby, werk, opleiding

Een voeding, beweging en tijddagboek om ons uiteindelijke doel te bereiken

Door een tijdsdagboek te maken en mee te schrijven, onthoudt het reptielenbrein het veel beter. Als we over geschreven teksten nadenken helpt dat ons, het concentratievermogen te trainen, schrijven maakt ons bewuster rustmomenten. We leren iets over onze bewegingspatronen en hoe de natuur inzichten kan geven d.m.v. bijvoorbeeld totemdieren en ontdekken we wat de waarde van waardevol voedsel. Ontdekken we onze creatieve ideeën, die ons weer dichter bij ons zelf brengen.

Succesvoller en bewuster worden door onze tijdmanager

Door de tijdmanager, worden we succesvoller in bewust gekozen contacten, zodat we onze missieopdracht kunnen achterhalen. Doelbewust kunnen we dan met mensen omgaan die ons daar in stimuleren of ons herkennen. We leren projectie identificeren, of leren voelen of iets positief is of dat het juist afbraak aan ons leven geeft.

Noteer echt alles in het dagboek, het is de trein van het leven in onze ontwikkeling

Dus letterlijk elk glaasje water, elk snoepje, elk klontje suiker in de thee. Plaats de tijd voor elke activiteit. Schrijf de hoeveelheden zo nauwkeurig mogelijk op. Dus niet avondeten een bord aardappelen met snijbonen en kipfilet. Maar wel 200 gram gekookte aardappelen, (“gebruik een keukenweegschaal en maatlepel ) met 2 opscheplepels snijbonen en 75 gram kipfilet. Mocht iets niet lukken, noteer dit dan ook, het mooie van ons leven is, dat we elke dag opnieuw mogen beginnen. 

Wees precies tijdens de transformatie

Geef zo precies mogelijk aan welke beweging, vocht of voeding er gegeten wordt. Dus niet twee boterhammen met kaas. Maar wel twee volkoren sandwiches, besmeerd met roomboter of avocado en op elke boterham een plak 40+ kaas van 15 gram of kipfilet is belegd. Ook niet één glas melk. Maar wel een glas 300 ml halfvolle zuivel. Kijk ook goed op de verpakkingen, de productnaam staat er altijd op en bekijk eens bewust naar de ingrediënten die op de verpakking staan, typ ze eens in op Google, wordt bewust wat de lever moet verwerken.

Als het voeding en bewegingsdagboek ingevuld is

Verstuur een kopie van het dagboek per email door een foto te maken of vul het dagboek online in. Het voordeel van een internetcontact eetdagboek is, dat hier diverse tips en inzichten aangereikt worden, zodat het aantekendagboek nog beter wordt. Zijn er vragen, stuur dan een bericht via Whatsapp, elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 17.00 beschikbaar of via het contactformulier. Om de manager van het leven te worden, kan timemanagement helpen, om inzicht te krijgen in een dag.

Als we eerlijk zijn, zien we meestal snel wat de valkuilen zijn

Snoepen, eten uit verveling of gewoonte, meerdere keren opscheppen terwijl we al lang vol zitten. Halveer het portie op het bord, of neem een kleiner bord. Onthoud dat brein is iets gewend en dat wil hij nu ook. Niet bewegen omdat we daar geen tijd voor in hebt ingepland, het bezoek, het etentje, het heerlijke weer, de barbecue, iemand anders heeft ook een ijsje, een pilsje of wijntje, we willen er zo graag bij horen. Iedereen zit gezellig te tafelen en die veranderingen voelen als een ware stoorzender.

Zorg ervoor dat niet alles wat veranderd verteld moet worden

Overtuigen zit in de mens zijn aard, zodra een spiegel voorgehouden wordt, ontkennen mensen eigen doorzettingsvermogen. Schep steeds kleine beetjes op, word iets aangeboden, zeg niet Nee, de meesten zijn oost Indisch doof. Zeg dat er even een toiletbezoek plaats moet vinden en dat er straks nog iets  ‘extra’ gegeten gaat worden. Dan wordt het iets gemakkelijker, omdat als we terug komen, de anderen al zijn begonnen. Ze zijn allang weer vergeten, dat wij even naar het toilet waren, het voorkomt discussies en stress

Dagprogramma, breng cortisol en DHEA in balans

Het dagprogramma is bedoeld om het reptielenbrein te resetten en zelf de leiding over het lichaam terug te nemen. Het voedingsprogramma biedt ondersteuning bij een onbalans van hormonen, zoals bij schildklier-falen, pre-diabetes, hypoglykemie en helpt bij lever, nieren en bijnier-falen. Maak de aanpassing bespreekbaar met behandelend arts, bij medicatiegebruik. Dit dagprogramma is los te koop en de eerste stap naar een bewuster welzijn.
Belangrijke tijden en infoHulpmiddelenBenodigdheden
✔️ Opstaan➡️ Moodboard👉 Overzicht van doelenMaak gebruik van een moodboard 📰
✔️ Ontbijt,
De eerste energie voor de dag
➡️ Een doel maken👉 Het verleden
✔️ Lunch➡️Een dagboek maken
✔️ Avondeten➡️ Timemanagement

Krijg inzicht in de dag, wanneer is verandering, wanneer gaat het juist niet goed
✔️ Pauzes➡️ Wat vermeden wordt
✔️ Slapen gaan➡️ Verwijzingen naar verschillende online voedingsadviezen
✔️Onderzoek, advies en begeleiding➡️• Anamnese en analyse;

• Indicatietesten
👉 Bloedonderzoek - rapportages bij huisarts opvragen;
👉 Persoonlijke ervaringen
✔️ Algemene voorwaarden➡️ Lees hier de algemene voorwaarden
✔️ Meer informatie over het DHEA en cortisol in balans dagprogramma
✔️ Pas op met zware metalen en parfum➡️ Parfumvrije deo

Tandpasta zonder fluoride
👉 Informatie over gezond tand en lage bloeddruk

We hoeven niet de anderen overtuigen, want wij doen dat voor ons zelf

We hebben continu honger, omdat onze vetcellen groter worden door de candida bacterie en krijgen een grotere buikomvang. Onze hersenen spelen een grote rol in de stofwisseling, zo leren we het reptielenbrein waar we snel energie van krijgen. Door vermoeidheid en de snellere samenleven waar steeds meer prestaties verwacht worden. 

Slapen en energie, de tijdstippen vertellen iets over onze gezondheid

Het tijdstip waar we wakker liggen of wanneer we overdag geen energie hebben, zou kunnen wijzen naar een orgaandisbalans, de tijdzones waar emoties zijn opgeslagen. In een timemanagement programma heel goed te gebruiken, wanneer er onderzoek of analyse gedaan moet worden, zo kunnen zelf de verbeteringen volgen of opsporen
Tijd wakker liggenOnbalans orgaanSpiritueelOverige informatie
⚠️ 1.00 ⏰ 3.00✅ Lever📌 Projectie📌 Lever ontgiften + 1 consult € 91,66
✅ Timemanagement als speurtocht
⚠️ 3.00 ⏰ 5.00👉 Longen📌 Rouwen om het verleden📌 Koolmonoxide-Hemoglobine bloedonderzoek
✅ Onderzoek, begeleiding, analyse en advies
⚠️ 5.00 ⏰ 7.00✅ Dikke darm📌 Schuldgevoel
📌 Lactose-intolerantie
📌 Lactose Intolerantie DNA onderzoek
⚠️ 7.00 ⏰ 9.00✅ Maagproblemen📌 Maagzuur te weinig en stress
⚠️ 9.00 ⏰ 11.00✅ Verteringsproblemen📌 Trauma en burn-out📌 Neurotransmitter Analyse
⚠️11.00 ⏰ 13.00✅ Hart 📌 Cholesterol test
⚠️13.00 ⏰ 15.00✅ Dunne darm📌 Slijmvliesanalyse
⚠️17.00 ⏰ 19.00✅ Nieren📌 Bloed- en urineonderzoek nieren
⚠️19.00 ⏰ 21.00✅ Bloedsomloop📌 Rode Chakra
⚠️15.00 ⏰ 17.00✅ Blaas

Het loslaten van oude denkwijzen en patronen geeft afkickverschijnselen

We houden ons het liefst vast aan gewoonten en verslavingen, dat is vertrouwd en juist dat is een uitdaging voor de wilskracht. We willen de verslaving wel beheersen, maar kunnen ons er ook toe aangetrokken voelen. Een denkpatroon veranderen, is net als het stoppen met bepaalde medicatie, het geeft afkickverschijnselen. We zijn bang zijn de controle te verliezen, en dat wil slangenbrein graag vasthouden en heeft een prettige ervaring nodig. Daardoor ontstaat eerst er eerst een conflictsituatie.

Er is geen grote uitdaging dan ons brein te stimuleren om iets niet meer te doen

Het aanpakken van veranderingen voor onze wilskracht de grootste uitdaging die er mogelijk is. Onze wil zorgt ervoor dat we kunnen kiezen, tussen zaken die wel wensen te doen of niet wensen te doen. De pyriet werkt versterkend op het derde chakra, vergroot het doorzettingsvermogen en geeft vertrouwen en helpt bij overwinningen. 

De wil is een geestelijke instelling, die met bewuste aandacht op bepaalde handelingen gericht is. Zo geeft innerlijke kracht aan welke beslissingen wij gaan nemen over een ondernemende acties of doelen. Onze wilskracht zorgt ervoor dat we kunnen kiezen, tussen zaken die wel wel wensen te doen of niet wensen te doen. Een pyriet edelsteen kan de doorzettingsvermogen vergroten. Het werkt versterkend op het derde chakra, vergroot het doorzettingsvermogen en geeft vertrouwen. 

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden ze zijn er om ons te beschermen, lees het allemaal even goed door, voor een goede voorbereiding. Het inlezen en klaarzetten van alles wat nodig is komt ten goede tijdens en na de begeleiding en adviezen. Ook wanneer de site alleen gelezen wordt en voedingsadviezen worden toepast in het dagelijkse leven, is het zinvol de informatie goed door te lezen. Heb het lichaam lief, zet veiligheid voorop, het lijf moet ons een leven lang dragen, bij twijfel is het noodzakelijk naar een oplossing te vragen.